Gårdagen


Sötisen Anton!

Presenterna. Längst upp ligger ett linne och ett par träningsbyxor.

Middagen blev jättelyckad. Super gott var det! Dessutom fick jag en massa fina presenter, som ni kan se på bilden. Fick även en träningsväska som ska invigas idag till idrotten i skolan.

Dagens schema är späckat. Först skola till 16.15 sen ska jag leta upp och köpa en resväska och ett skohorn. Om jag hinner ska jag kolla i lite andra affärer. Sen på kvällen blir det god middag och Jocke kanske kommer hit.
//Malin

Kommentarer
Postat av: My

Grattis Malin!! :D

(mitt minne e inte det bästa, så man vet aldrig om jag har glömt det tills jag kommer till skolan, typiskt mig :S)

2009-05-18 @ 09:06:16
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0