Varför jävlas?

Varför blir det så att när man har hur mycket tid som helst att plugga så är det Ingenting i skolan? Nästa vecka så kommer jag bo hos min syrra. Jag kommer få massa tid över till att plugga då, eftersom att tiden som jag vanligtvis spenderar på pendeln kommer kortas ner markant. Men när man väl har tid så händer det ingenting i skolan. Suck! Men detta betyder mer tid till gym, teve tittande och slösurfande. Kanske ska börja läsa en ny bok nu när jag är klar med Twilight serien. Några förslag?

//Malin

Kommentarer
Postat av: evelina

Har du läst Gömda av Liza Marklund? Superbra :)

2009-03-08 @ 21:21:02
Postat av: Mia

Du är välkommen att laga mat, diska, polera silverljusstakarna mm. Bara att säga till om du har för mycket tid över :-)

Kram

2009-03-09 @ 19:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0