Sunkmalin



Det är farligt att ha en bärbar dator. Jag fastnar i sängen pga. den. Men nu har jag dragit mig upp, tagit en härlig dusch. Det är så skönt att skölja bort det där äckel sjuka som man har kvar på kroppen efter febern. Känner mig mycket fräschare nu. Men eftersom att jag inte är 100% ännu så blir det mys kläder. En stor tröja, leggings och strumpor. Skönt att det bara är Jocke och mina föräldrar som behöver umgås med sunk Malin idag.

Snart kommer iallafall Jocke hit. Jag är sugen på att ta en promenad ner till centrum och hyra en film och kanske köpa lite vindruvor. Får så vad Jocke tycker om det.

Ha en bra dag i den äckliga snön!
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0