Arvidsjaur

Snart bar det av till Arvidsjaur, dvs imorgon kl kvart i 9 från centralen. Lite lite nervös, jag blir lite nervös över packning, pengar och sådant. Men men.... det kommer säkert bli skitkul, enligt Fredde min kompis som går en klass över och samma linje som jag, han har redan har gjort resan, han sa att det här var det roligaste med hela denna gymnasiekurs.
Det kommer handla om ork, vilja och framför allt att kunna bita ihop och gå in i alla situationer till hundra procent! Om jag inte gör det kommer inget bli bra eller kul. Jag hoppas vi slipper sådanna i klassen som vägrar göra vissa saker som bara sitter och är tyst och bara förstör för alla andra.
Sånnt klarar inte jag av!

För dem som inte vet så ligger Arvidsjaur nästan på samma longetud som Luleå, dvs det ligger typ 20 mil till vänster om Luleå.


Kanske lite svårt att se, men den oranga A;et är Avidsjaur. Till höger vid det blå (Bottenviken, Östersjön) ,där ser man att Luleå ligger.

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0