Super Gainer Pro

Som sagt så var jag på gymgrossisten idag för att köpa Gainer och en shaker. Detta är för att jag inte ska gå ner mer i vikt efter att jag har tränat. Jag vill bygga muskler men klarar inte av att äta tillräcklig med mat för detta. Därför tar jag hjälp av lite mjölk och lite chokladpulver ( Star Nutrition, Super Gainer Pro). Killen in affären, som var mycket kunnig, tyckte att jag skulle dricka den här så jag köpte den. Får se om den funkar eller inte.
Super Gainer Pro, 1 kg i gruppen <a mce_thref=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=steg_tva&artgrp=10>Viktökning</a> hos Gymgrossisten.com (6511r)

Super Gainer Pro är en återhämtningsprodukt för extra snabb återhämtning av muskulaturen efter ett träningspass. Produkten innehåller den patenterade kolhydraten Vitargo®, (en kolhydrat bestående av glukoskedjor med ett mycket snabbt upptag i kroppen).
Läs mer på gymgossistens hemsida, där de även har massa andra produkter för att gör din träning så bra som möjligt.

//Malin

Kommentarer
Postat av: Knas

Jag har själv en del påsar från Star Nutrution.

Men du ska inte alltid lite på vad han i affären säger... han är ju trots allt en försäljare. Och om du inte visste nått innan om Gainers eller Proteiner så kan du ju inte heller veta om han är kunnig som du skrev. Han kanske bara pluggar in infon för varje produkt. Nu gjorde du ett bra köp men kolla runt själv nästa gång. För du kan gå dit o säga vad som helst så kommer dom garanterat hitta ett kosttillskott för det ändamålet.



Ha de gött o lycka till me träningen. PussKram

2009-02-16 @ 00:57:22
URL: http://fettmeknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0