Stackars liten älsklingsgumma<3

Imorgon börjar Malin i skolan... Å jag har en dag på lovet kvar. Jobbigt för henne, ville ju sova med henne ju idag, men visserligen vill jag sova med henne varje natt!
Malin kom till mig tidigt kl halv 9 idag för att hon inte fick sova över hos mig trotts utan anledning som jag förstod det.. Men i alla fall, vi skulle dra till tumba idag å kolla in Lindex. Men allt var fanemej stängt förutom lidl å Ica, vi tänkte inte på att det var en röd dag idag för alla xD
Men men va ska man göra. Vi åkte hem å spela lite Fable 2 och myste hela kvällen tills min snällaste mamma i hela världen skjuttsade hem henne.


Älskar er båda Malin och Mamma!<3
 
//Jocke

Kommentarer
Postat av: SARA

Ohja, jag äääälskar Disney :D

2009-01-07 @ 09:03:07
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Majsan

Men vi hade gäster hemma på måndagkvällen. Berättade inte Malin det?

2009-01-07 @ 15:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0