Hahahaha

Det hände mig...

Jag vill inte berätta vad jag heter, med risk för att tjejerna (!) som är inblandade i dramat ska känna igen mig. Jag är i alla fall en högst normal ung man som bor i södra delarna av Sverige. Jag har flickvän, katt och ett ytterst normalt arbete inom logistikbranschen.

Min flickvän som jag har idag är inte samma tjej som jag bodde ihop med när följande hände:

Det var hemmafest hos en kompis och spriten flödade rejält. Jag och min tjej hamnade i något av villans alla rum och började hångla loss. Sen vet jag inte riktigt vad som hände, allt är svart.

Nästa minnesbild är att jag vaknar upp full med spyor och två nakna tjejer i sängen (ingen av dem är min tjej).

Jag blev såklart äcklad av kräket och samtidigt livrädd för vad som hade skett (fast exakt vad det var visste jag ju inte). Jag sprang ut i den tidiga sommarmorgonen och snodde en cykel och trampade hem. Hemma i lägenheten låg min flickvän och sov för att göra mig ännu mer förvirrad.

Jag kastade min in i en kall dusch och slängde kläderna i tvättmaskinen och hjärnan gick på högvarv för att få minnet tillbaka. Men jag mindes ingenting.

Livrädd och bakfull som ett as kröp jag ner i sängen med min tjej och sov till sena eftermiddagen. När jag vaknade låg det en lapp på köksbordet där det stod att jag kunde dra åt helvete och tjejen var spårlöst borta.

Lite efterforskningar visade att jag hamnat i säng med min tjej (så långt var jag med) men däckat. Besviken och arg hade min flickvän gått hem, medan jag låg kvar och sov hade en ny donna kommit in i rummet. Vad vi gjorde vet jag inte ens i dagens läge...

Och framåt småtimmarna hade en annan tjej kommit in för att sova (vi gjorde ingenting, det vet jag). Sen hade jag spytt och antagligen vaknat av det.

Det hela hade säkert passerat obemärkt om inte min dåvarande tjejs bästa vän öppnat dörren och mötts av den märkliga synen - vilket hon senare ringt och rapporterat.

Inga bortförklaringar i världen kunde rädda det förhållandet efter det.

Drick med måtta, vänner!

/Alfred.


Hahahaha stackare, jobbigt! Tur man inte dricker!!!

//Jocke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0