Söndag, slutstation för denna vecka

Nu är de söndag, den dag på veckan som är den mest ångerfyllda kanske, de är söndagar de flesta kommer på att man ska plugga, söndagar är den dagen du minst vill plugga på, söndagar betyder att skoldagarna börjar igen inom kort och söndagar betyder ta de lungt.
Idag ska jag bara vara med Malin eftersom jag sov här. även plugga lite engelska och ha lite ångest över en ny vecka i skolan...


Just de, de va ju skidor i fredags. Konstigt nog så står jag fortfarande på benen och det är jag väldigt lycklig över! Hur kul som hälst att åka skidor, jag brukar se lite kul ut, hade unga stavar och lånad hjälm, Richard kallade mig kondomskalle och han tyckte de va tydligen va kul, medans jag tyckte de va lite sorgligt att jag alltid ska se förjävlig ut i skidbacken xD
Men men... Jag utförde några konstiga saker som vanligt i backen som exempel att skita i att släppa ankarliften å åka med över det guppet ankarliften skulle studsa på, Fredde skrattade så han inte kunde andas å Rille kunde knappt så upp. Haha de va ju roligt xD Ramlade typ bara en gång grovt men annars stod jag upp för det mesta men kanske inte så stabil men de ska man inte räkna med.
Jag klarade även av att hoppa å "graba" skidorna och lyckades göra en 1-80, så jag var nöjd!
http://www.transition.se/image.ashx?type=news&subtype=center&id=1032&index=1
(De är inte jag som hoppar...)
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0