Grattis till mig! <3


Älsklingen försöker dra ut Puzzel som ligger under sängen och skäller på oss

Idag är ingen vanlig dag för idag har Malin en toppen dag. Min bildlärare är sjuk så jag slipper skolan helt. Men tyvärr så blir det ingen resa till gymmet. Puzzel är ny kastrerad och livet är lite jobbigt för honom just nu. Så därför vill jag vara hemma med mamma och hjälpa henne så mycket jag kan. Gymmet kan jag besöka någon annan dag och dessutom är det ganska lång tid kvar innan jag ska vara topptrimmad.

Men sen så är den där sprutan lite läskig. Har hört så mycket rykten om den. Men jag är en stor och stark flicka som inte är rädd för sånt, typ. Nä, men har aldrig haft varit rädd för det förut så det kommer gå bra. Men det hade varit mysig om Jocke hade följt med, men han ska till skolan tyvärr.

//Malin

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack för hjälpen hemma! Den var ovärderlig!

Kram

2009-02-06 @ 13:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0