"....då tar jag livet av mig"

Igår var jag och Jocke inne i stan och såg biofilmen "I taket lyser stjärnorna". Filmen var skitbra gjord för att vara en svensk film. Skådespelarna var riktigt duktiga. Så filmen var värd att se. Men det som sög riktigt hårt var att två små äckliga fjortisar satt och skratta genom hela filmen. Detta förstörde verkligen stämningen i salongen. Så tyvärr föll det inte en enda tår från mitt öga. Men jag tror nog att Jocke satt och snyfta lite bredvid mig..

Efter bion så köpte vi Ben & Jerrys som vi delade på pendeln hem. Detta är en ny tradition som vi har.


Ducimus ger Chunky Monkey betyget: 3 av 5


//Malin

Kommentarer
Postat av: jossan

Haha, men gud, vi var också på den bion igår (fredag). Var ni på sergel? Undrar om vi gick på samma bio? (13.40)

2009-02-28 @ 11:16:48
URL: http://missnowflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0