Sammanfattning



Hittills har det hänt en del saker i både mitt och Jockes liv. Inget negativt så ni kan ta det lugnt. Ska försöka sammanfatta lite vad vi har gjort.

- Jag har bott hos Jocke från lördag tills idag. Mina föräldrar drog ut till landet i helgen och jag ville vara med Jocke. Så i några dagar har jag varit en Husén. Mycket trevligt var det i alla fall!


- För första gången i mitt liv så har jag spelat tennis. Det var inte en total katastrof men inte så jättebra gjort heller. Älsklingen har i alla fall tålamod som en gud och orkade spela med mig i en hel timme. Tack!


- Jocke och jag har besökt brandstationen för att göra test. På Jocke. Ett rullbandstest med vikt var det. Mycket intressant att kolla på, not. Men Jocke var jätteduktig som klarade av det. Såg svettigt ut.


- Brännboll med vänner. Otroligt skönt att vara ute i nästan 2 timmar i solen. Tror nog att jag fick lite färg. Jippie!


- Mysigt framför teven med bra filmer. Jag har kollat igenom Jockes filmbibliotek, nästan. Har kollat på Harry Potter, Little miss Sunshine och andra bra filmer. Det blev så mycket film för jag var skit trött 2 kvällar. Tråkiga jag...


Men nu är vi som sagt på landet. Slappa, mysa, sola, sova! Ledorden för denna långhelg. Fast lite behöver vi plugga.
//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0