Resa med hela kompisgänget i sommar?


Interhome.se

Vädret är riktigt tråkigt och grått här ute på landet så jag börjar drömma mig bort lite på internet. Det finns väldigt många sidor som hyr ut fina hus och lägenheter runt om i världen. Jag är lite töntig, så nu har jag planerat en resa för mig och Jocke + 7 personer till Châteaurenard (Frankrike) i sommar. Flygresa och hyrbil är även fixat. Låter konstigt, men det är så härligt att kolla på bilderna (läs: den ovanför). Tänk hur kul det skulle vara att åka bort med ett kompisagäng på 9 personer. Dessutom blir det billigare om man åker fler. Längtar tills jag är 18 och jätterik!

//Malin


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha tror du att du blir rik när du fyller 18;-) Ellar har pappa fixat en hemlig fond som du får utnyttja när du fyller 18 år... I så fall vill ja också ha en i efterskott :-) KRAM

2009-04-14 @ 08:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0