Dagens youtube


Ja de här e de största fjortisarna i Tullinge, titta och ÄCKLAS!

Jag var idag på brandstationen och gjorde mitt rullbandstest. Det var ganska enkelt faktiskt, trodde de skulle vara mycket värre, brandmannen som höll koll på allt sa att jag kunde lätt håla på i 20 minuter till.

Han berättade också efter att han hade sätt vart jag bor, Örnberget, så sa han att han hade varit där uppe å släckt en brasa som några fjortisar hade brassat på. Eftersom man inte får elda där och de var någon som ringde brandkåren (någon som störde sig) så var de tvugna att släcka.
Jag kan ju säga att jag vart där uppe någon gång och brasat men då har inte brandmän vart tvugna att släcka den.

Längtar tills vi kan börja mysa och grilla på kanotklubben!

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0