Ta ut svängarna



Just nu är jag så sugen på att bli brunett. Så när månadspengen kommer så ska jag nog springa och köpa färg och låta Kajsa färga mitt hår. Kanske klippa mig lite också om jag har tur.
Jag är i alla fall riktigt trött på mitt blonda hår. Jag vill vara lite vild. Låter jättetöntigt, men nu när jag börjat på ny skola, lärt känna nya människor så kanske det är dags att göra något annorlunda som jag inte har gjort förut. Nu när jag ändå håller på så kan jag väl lika gärna ta ut svängarna lite.
Hoppas bara att det blir bra.

//Malin


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det kan nog bli ganska snyggt. OM det görs på RÄTT sätt. Lycka till!

2008-09-15 @ 11:35:59
Postat av: Mia

Jag har också funderat på att bli brunett nu till hösten, du kan väl prova först så kan jag se som det blir bra... Om du passar i det borde jag passa i det eftersom alla tycker att vi är så lika nu när du blivit stor hihi :-)

2008-09-15 @ 11:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0