Thing I hate with pendel/tub

Nu när jag går på en skolan inne i stan så pendlar jag varje dag. Och det finns sånna där typiska saker som jag hatar!

1. När folk ställer sig på fel sida i rulltrappan, så att man inte kan gå förbi (och dessutom inte hör när man ber dem att flytta på sig)

2. Folk som försöker tränga sig på tåget medan man fortfarande håller på att kliva av.

3. Den långa vägen från pendeltåget till blå linjen (nu går jag upp på vasagatan, vilket är mycket skönare)

4. Skit ungar som håller i dörrarna bara för att alla deras 1000 kompisar ska hinna med.

5. När pendeln/tuben inte går som den ska

Jag tror det var allt, kommer säkert komma fler grejer. För jag ska ju åka den där sträckan i 3 år.
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0