Slänger upp några punkter

Sammanfattar dagen i små punkter

  • Kollektivtrafiken är inte att litas på. Missade 30 minuter på min första  tyska lektion pga. att blå linjen saknade ström. (Röda linjen lika så.)
  • Min tyska lärare är en liten dam som pratar mycket lågt. Och dessutom skriver alldelses för långt ner på tavlan.
  • Nya klackskor = döda tår. Började blöda på båda fötterna. Usch och blä!
  • Min datakunskaps lärare har en konstig kärlek till torr humor och "my little pony". Dessutom så klurar jag fortfarande på var han kommer ifrån. Är sämst på sånt.
  • Nästan alla i elevrådet på METG verkar helt crazy, men samtidigt känns de som världens skönaste personer.
  • Idag saknade mitt klassrum ström, fram tills 10 minuter innan vi slutade för dagen. Konstigt.

Min dag. Hoppas att din har varit lika händelsefull.
//Malin


Kommentarer
Postat av: binnabus

datanissen kommer från småland... fråga om han känner emil ;)

2008-09-04 @ 21:15:12
URL: http://silentbutdeadly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0