Iakta ett Stearinljus i tio minuter

Nu har jag gjort min läxa!

Jag förstår inte meningen med att iakta ett ljus i tio minuter?! Jag öppnade fönstret efter 5 min å då blev lågan lite större...WO HO, lite extra syre gör så att lågan bli större. Jag går sam-räddningstjänst lixom.. jätte kul?
Det sjuka med det hela var att jag kunde formulera det så att det blev en HEL sida, om ett ljus.

Vet ni va som gjorde det ännu tråkigare va att min broder har köpt ett nytt spel på xbox 360, OS I Peking. Så han satt å pratade med mig hela tiden, de var bara att lotsas att man lyssna och säga: mm, aha, okej. Efter tio minuter sa jag bara jag orkar inte bry mig, snälla Mattias jag pluggar....

//Jocke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0