Förlåt, för jag har syndat

Jag ljög. Jag ljög när jag lovade att jag skulle blogga mer. Den här veckan är helt full av plugg och andra skol grejer. Så det blir nog ingen ordentlig bloggning innan helgen (som spenderas hos Jocke).

Idag ska jag i alla fall släppa läxorna för att åka och träna med Jessica i min klass. Blir kondition och lite styrka. Har faktist lite träningsvärk efter idrotts lektionen igår. Så det känns verkligen som att det funkar, Jippie!
Men det gäller ju att både träna kondition och styrka. Kommer vara super tränad när jag åker utomlands i höst/vinter.

Dags för matte, med ny lärare. Min dag är perfekt! (Fast lite stressad är jag)


//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0