Vi förlora... Jag vann

Igår hade mitt lag match mot Salem. Det var en spännande match om man brotser från resultattavlen där det stod 4-8 när matchen va slut.
Jag fick inte spela hela matchen, men jag fick hoppa in i andra perioden efter 15 minuter. Jag var grymt taggad! Våran femma gjorde mål med lite hjälp av mig tack vare att jag tog en back som täckte mig istället för han som gjorde mål.

I andra berioden så fick jag spela fortfarande... Jag var center och fick taka hela tiden. Jag e inte så bra på det men det funkade några gånger.
En i deras lag som heter Sebastian Skytt fick pucken i sarghörnet i vår zon. Han är säkert 30 cm kortare än mig.. Jag skulle försöke ta pucken genom att tackla honom, men ack! jag flög över honom xD

Efter kanske 10 minuter i sista perioden så har vi tryck mot dem i deras zon. de håller precis på att få ut pucken ur zonen när "Penna" i mitt lag som ligger ner försöker skjuta, men det blir en passning till mig och jag vänder ett helt varv och skjuter på mål! ÅÅH DEN SITTER RÄTT I X;ET! Jag gjorde mål!

Vilken kännsla när alla 4 personer på isen kommer å kramar om än. Så himla skönt!

Det var defenetift min bästa match! Var nära till 2 mål men hade inte lika tur...

//Jocke en glad HOCKEYSPELARE
 

Kommentarer
Postat av: SARA

Haha, men typ alla Disneyfilmer var läskiga när man var liten, men nu är de bara kanonbra ;)

2008-11-09 @ 16:15:56
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Melina

Fan, vad kul Jocke! Grattis får man väl säga ;P

2008-11-09 @ 17:55:29
Postat av: SARA

Aha, men köp dem på DVD då ;)

2008-11-09 @ 19:58:54
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0