Mikael Elias Teoretiska Gymnasium Stockholm

Det verkar som att den lugna veckan förtsätter. Dessutom hoppas jag på att få vara med på Gymnasiemässan i slutet av veckan. Kom och hälsa på mig i METG montern då! Vi är lätt bästa skolan.

Ohh jag kommer ihåg när jag skulle välja skola. Jättesvårt val och från början hade jag inte ens en tanke på METG. Jag dissade den skolan totalt på mässan. Så därför hoppas jag att jag får stå där och värva många nya elever och att vi då kan hålla upp den höga intagningspoäng vi haft tidigare år! Viktigt, viktigt!

( Så alla som har googlat på METG (precis som jag gjorde) och hamnat här. Jag uppmanar er att börja här, Jättebra skola )


//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0