Härlig dag

Började dagen genom att få ett samtal från Malin som var på flygplattsen.
Det var trevligt att få höra hennes röst över telefon men jag vill att hon ska vara hemma igen, hon är nog framma nu..

Sedan somna jag om till halv 9 sedan bar det av till skolan, hade naturkunskap och fick tillbaka ett prov, fick VG! Det är jag värkligen nöjd med!

Efter det hade jag lunch, å sedan håltimme till 20 i 2, jag å Viktor förhandlade med läraren vi skulle ha i psykologi (som var nästa och våran sista lektion) så vi fick lite instuderingsfrågor så slapp vi lektionen.

Sen gick jag å Viktor hem till mig å spela cod4.

//Jocke

Kommentarer
Postat av: belle

sv; jo men seriöst, helt rätt, helt rätt :d hahaha

2008-11-17 @ 20:31:04
URL: http://bellso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0