Röda prickar överallt

                    Braun 3170 Epilator
Har använt min nya epilator idag. Det gör ont, men man klarar sig. Det som är så bra med den här är att man fick med en kyl påse som man lägger på först. Det hjälper verkligen, men det är lite obehagligt för hela benet domnar bort och det känns som att påsen inte kyler längre. Även fast den är super kall. Kylskador nästa om man inte tar det lugnt.
När jag var klar så fick jag lite av en chock. Hela benet var fult med röda små prickar. Men det försvinner väl snart? Eller hur?!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Jelda

oh min mardröm! Epilatorn.. och speciellt på benet :O beundransvärt att du klara dig :P men smart med kylpåse

2008-05-21 @ 19:16:02
URL: http://jeldaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0