Rehab för stressade

Nu börjar jag bli frisk, och med det kommer rastlöshet. Eller rättare sagt stress. Jag slutar skolan om 20 dagar och betygen sätts om 12 dagar. Det känns som att jag har jätte mycket att göra, men det finns ingenting jag kan göra här hemma eftersom att alla mina böcker är i skolan. Jocke tycker att jag är knäpp som inte vilar nu när jag har varit sjuk. Men jag har betyg stress och måste verkligen ha mina 300 poäng (hoppas på 305). Jag får vila på sommarlovet istället. Fast då kommer jag vara så nervös för om jag har kommit in på teoretiska (gymnasiet jag har sökt till) eller inte.


Jag kan verkligen inte leva i nuet! Måste lära mig det. Ta dag för dag, inte längta framåt.

                                  


Kommentarer
Postat av: J

Fin klocka!
kolla gärna in på min blogg :)
Kram

2008-05-21 @ 13:59:34
URL: http://jahwanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0