Idag

Vädret idag har varit underbart! Får lite ångest när jag sitter inne i de kvava klassrummen och ser solen skina där utanför. Då finns det en liten tanke ( väldigt liten) bak i huvudet som undrar om det inte är dags att skolka.
Jag har aldrig gjort det och tänker inte göra det nu. Men tänk att få slippa en tråkig svenska lektion och bara sitta i solen med några vänner och snacka, kanske med en glass i handen. Underbart!
image69


Måndag kv Klart
12°C
Tisdag na Mulet
6°C
Tisdag mo Mest klart
10°C
Tisdag em Mulet
14°C
 
 

Lysande utsikter för den kommande dagen! Perfekt!

//Malin

Kommentarer
Postat av: MAMMA

HARKEL HARKEL HOST och då är det inte med anledning av min förkylning. Om du skolkar säg till så jag kan göra det samtidigt ;o)

Kram

2008-05-06 @ 09:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0