Epilator

Idag var jag hemma hos Malin en stund ( två gånger).

Hon skulle använda sin epilator, efter som jag är kille så måste jag testa allt! De här var inget undentag...
Hon satte igång maskinen kylde lite på min arm, sen så drog hon epilatorn över en pytteliten bit av överhanden.

OOOH SKIT! De gjorde skitont! 

Ångrade mig nästan att jag testat det.

Det är ganska intressant, att kvinnor kan göra sådanna saker som gör ont bara för att se bra ut, inget illa ment.
Som att raka benen, noppa ögonbrynen, riskera att få smink i ögonen, osv.
Det är säkert killar som gör sådant också. Men jag tror de är större andel tjejer som gör det.

Min slutsatts: Det gör ont att vara snygg.
Är det värt det?
Jag skulle säga nja, inte med den där läskiga monster epilatorn, men att noppa ögonbrynen kan man väl stå ut med!

//Jocke 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0