Dåligt uppdatering

Det har inte hänt något på bloggen på jätte länge. Känns som en evighet sen sist jag skrev. Det har inte hänt något på bloggen för att jag har varit med i en show i skolan som firar att skolan nu är 50 år gammal. Det har varit skit kul, men min kropp har fått för lite sömn, för mycket stress och dålig mat. Därför ligger jag just nu i sängen och är sjuk.

Här kommer lite bilder från denna magiska händelse som bara sker vart 50:e år. För det var helt ortroligt roligt att få vara med. Skolan hade hyrt in en massa extra teknik som gjorde showen så mycket bättre än vanligt.

image97image98image99image100

//Malin

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hmmm... Dålig mat. Vi har hur mkt bra mat som helst i frysen! Var har du ätit någonstans???

P&K
Mamsen

2008-05-21 @ 12:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0