Brandstation

Jag hoppas det är någon som läser våran blogg som vill gå samhälle räddningstjänst på tullinge gymnasium. Det vore ännu roligare om någon skulle vilja bli brandman som jag!

Nu på torsdag ska vi ha ett test. Det går ut på att du ska sitta i en bastu med full brandmans utrustning och sitta i den varma bastun i upp till 30 minuter! (Hur många grader det är i bastun vet jag inte).
Om du svimmar eller spyr eller något annat som visar att du inte klarar av det så då kommer du inte få rökdyka senare under kursen på brandstationen.

Jag skulle dö om jag inte klarar det!? Tänk själv om din största dröm inte kunde bli verklighet.

Önska mig lycka till!

//Jocke


Kommentarer
Postat av: Albin

Tjosan! :) http://vinn.tjenare.se - Sidan med tävlingen för dig som aldrig brukar vinna!

2008-05-20 @ 21:37:16
URL: http://vinn.tjenare.se
Postat av: Majsan

Lycka till! klart du klarar av det.

2008-05-21 @ 12:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0