Hemma igen från stan

image27
De här var de som vart köpt.
12 par strumpor (!), en Bullet for my valentine t-shirt och en absolut svensk tröja.
Absolut svensk tröjan tycker man inte om för då är man rasist... (ironisk) De borde inte vara såhär!
Ofta jag är rasist för jag har en tröja där det står att jag är absolut svensk på?

I min skola måste man tejpa över texten på sådana tröjor.

Aja jag ska inte ha den i skolan. Den kosta 20 kr annars skulle jag inte köpt den.

För övrigt är Bullet for my valentine mitt favoritband!

Bullet for My Valentine  är ett brittiskt band från Wales.

//Jocke  


Kommentarer
Postat av: SARA

Tack så mycket :D:D

2008-03-28 @ 19:31:06
URL: http://www.aamaziing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0