Underbar vecka

Den här veckan har varit väldigt häktisk och spännande!
I tisdags så var det show på falkberg, Malin alias älskling var med i showen. Showen var GRYMM, den var så himla bra, Malin sjöng och var grym på teater som vanligt! Men de här var speciellt eftersom hon var inte bara snygg på scen utan var även bäst! Enligt mig i alla fall ;-)

Dagen efter var det bal, det var inte min bal utan 9:ans bal.

Malin var förståss med. Jag är ingen kille som säger att "du är vacker" varje dag till någon, jag väljer mina tillfällen... Men jag både sa och tyckte att Malin var vacker på balen!

Malin är alltid vacker.

Var på Malins land under helgen med Malin förståss, det var väldigt trevligt... Jag ska jobba imorgon och har nu SOMMARLOV!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Slingorna blir ju superbra!! Och fin i klänningen var du också :-) Kramkram

2008-06-10 @ 11:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0