Svergie - Grekland

Ska snart dra hem till en vän för att kolla på matchen mellan Svergie - Grekland. Vi blir ganska många så det blir nog roligt. Känns som en trevlig avslutning på en bra dag.
Efter matchen ska de dra ut någonstans, men tyvärr så måste jag hem. Hoppas att mina föräldrar släpper lite på tyglarna nu den här sommaren, så jag har en chans att kunna vara med så många vänner som möjligt innan vi tappar kontakten.

Det är något jag tycker är typsikt, man lovar varandra att man ska hålla kontakten och vara vänner även fast man byter skola, åker hem från läger etc.. Men om jag tänker tillbaka på hur många jag har sagt det till och hur många jag fortfarande har kontakt med så är det lika med 0 st.
Men nu ska jag verkligen anstränga mig. Har redan skrivit in i almenackan att jag ska ta en fika med Erik och Camilla och jag ska ju tillbaka till falkberg och vara med på fler shower så då måste vi ju hålla kontakten. Sen så har jag alla mina bättre vänner på msn. Så det måste väl funka? För det är många gamla vänner jag saknar.

 

//Malin

Kommentarer
Postat av: Millan

Du och jag ska fan hålla kontakten!

haha som jag sa till maggan, du och jag kan ju börja jobba på tysk tv och arbeta som några latjolajbare där :D

2008-06-11 @ 13:47:43
Postat av: Jocke

Fan va snygg du var då"!

2008-06-11 @ 21:51:22
URL: http://ducimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0