Missat det


Jag har totalt missat att det är Fredagen
den 13:e idag. Fast det kanske är bra, för om man går runt och tänker på det så kanske det händer saker. Bara just för att man tänker på det.
Jag tror inte på grejer som svart katt och fredagen den 13:e men när det sen kommer till kritan så försöker jag till det yttersta att inte gå på A-brunnar. Jag vet inte varför, jag bara gör det inte.
Så jag får väll erkänna att jag tror lite på sådana saker....

//Malin

Citat från Fucking Åmål:

Jessica: Stå inte där!  
Elin: Vadå?
Jessica: A-brunn!
Elin: Men väx upp!
Jessica: Acne. Abort. Arbetslös. Alkoholist. Anorexia.
Elin: Går du på dagis fortfarande?
Elin: Men hallå, är du helt dum eller? Du står ju på en själv.
Jessica: Men det här är en K-brunn.
Elin: Men det är bara du som tror att K betyder kärlek.
Vet du vad det betyder egentligen? Det betyder kräkas!
Jessica: Flytta dig nu.
Elin: Och kondylom. Och cancer.
Jessica: Herregud, jag blir så irriterad. Måste du alltid göra tvärtom.
Elin: Okej, vi testar. Jag görs så här. Abort! Arbetslös! Analsex!
Nej... Jag känner inget. Inget analsex.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gör som jag, tänk "alltid" när du hamnar på en A-brunn. Då blir det bra. Det innebär alltid rätt, alltid bra saker etc.

2008-06-15 @ 00:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0