Grundskolan slut




Nu går jag inte längre i nian
, jag har lämnat grundskolan bakom mig. Det känns lite som att något saknas, men på samma gång känner jag lättnad.
Skolavslutningen var riktigt sorglig. Inte ett öga tort, förutom några killar som var coola och inte ville gråta. Sen så var det ju jag och Frida också, men vi grät innombords.

Det känns skrämmande att lämna en trygghet som jag har haft i 4 år. Jag har alltid vetat vad min roll i klassen har varit och levt efter den. Det kanske låter hemsk att det är så, men det har ändå varit skönt att veta vad folk förväntar sig av mig. Men nu kastar jag mig ut i det okända och hoppas på att det också löser sig. Att jag får en bra klass i höst och att jag får många vänner som jag gillar att umgås med.
 
Min tid på Falkberg har varit otroligt kul, men samtidigt väldigt frustrerande. Allt detta har hjälpt mig att bli den jag är idag och det är något jag aldrig kommer glömma. Många personer kommer följa med mig i tankarna.

Tack för 4 bra år på Falkberg!

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0