Underbart


     
Sommar här ute på landet är underbart. Särskilt nu när brorsan, syster, kotten och ankan är här ute. Jag har en underbar släkt!
Idag har det varit solning och avslappning i skuggan. Härligt, härligt. Önskar sommarn kunde fortsätta så här. Men redan nästa vecka ska jag upp till sälen på en stor orienteringstävling. 5 dagar på raken ska jag tvingas ut i skogen. Blää. Men man ska ju vara positiv så jag får väl tänka på hur mycket träning det är.
Dessutom så är ju släkten med och springer och vi bor i samma stuga. Då känns det hela mycket roligare.
Hoppas er dag har varit lika rolig som min!
//Malin

Kommentarer
Postat av: Millan

ohnej jag gör ju inte det :( jag ska till nåttarö på torstag till söndag och sen ska jag till åland från tisdag till fredag. Sen är jag hemma ett tag :)

2008-07-16 @ 10:30:01
URL: http://millansmedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0