Matte SUX

Jag har matteprov imorgon och skol-dm match...
Matteprovet böjar 8.10 slutar 10.50... Skitkul... men de e inte de bästa. Min skol-dm match börjar 10,30 xD
Hoppas provet inte är för långt xD
Annars e de kört för vi blir bara 5 spelare på isen då när vi börjar matchen. Tre till i min klass ska vara med i matchen och ska göra provet.
Aja man får göra det bästa av det, matteprovet är ju mycket mycket viktigare än matchen.
Slipper Svenskan på eftermiddagen i alla fall ;)

Längtar tills efter matchen, Malin har ju studiedag så hon kommer å kolla på matchen (så mycket hon hinner).
sen bar de av hem till henne å hämta saker som hon ska ha när hon sover hos mig sen blir det mys mys mys!

P.S. lite plugg kanske....

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0