Smärta och illamående

Igår var jag och Jocke på Armémuseumet. Inte riktigt min grej som jag sa. Men Jocke tyckte att det var bra. Så lite olika är vi iallafall. Det jag tyckte va dåligt var att de skulle ha en utställning om homosexualitet inom armén, men det jag såg var knappast något att prata om. Lite besviken.
Men vi hade turen att få se när det var "vakt byte". Eller det var igentligen inte det, men vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Aja, kolla på bilderna.

Sen så gick vi och shoppade lite, men det blev inte så mycket för jag fick världens mensvärk. Hata! Stackars Jocke som behövde höra på mitt klagande om smärta och illamående. Men det blev 3 par skor som du ser i det förra inlägget. 

//Malin


På tullinge station

Män i uniform, rawwrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0