Smoking kills

Jag hatar rökare, de luktar, de de svider i ögonen och i näsan när man går förbi en som röker och det ser för jävligt ut att de gör det offentligt.. Tyvärr röker min storasyster, ingen bra förebild lixom? Jag har sagt åt henne sen jag kanske var bara 10 år att hon ska sluta, å hon säger bara "ja jag ska det"...

Men hon har inte slutat än.. Jag hjälpte henne att flytta igår, de va skitjobbigt, de va tungt och jag fick skrapsår över hela armarna, men va gör man inte för släckten.
(Hon är egentligen min halvsyrra).

En till som röker: KENZA
Fatta hur många som läser hennes blogg lixom?! Jag tyckte om hennes blogg förut men nu har jag fryst ut den!!


Dålig förebild!! Dissa RÖKARE! URCSH!

//Jocke


Kommentarer
Postat av: Mia

Satt och läste texten om rökning och blev helt chockad, trodde det var Malin som skrev och fattade inte vad hon menade att hennes storasyster röker... Haha var ju rätt kul när det visade sig att du (Jocke) också hade en storasyster som jag inte visste om och som dessutom också är "halv" :-)

Kramkram

2008-09-01 @ 11:48:45
Postat av: Jocke

Hahaha, jag tänkte inte på det...

Du gav mig min första komentar WOHO xD!



//Jocke

2008-09-01 @ 21:04:24
URL: http://ducimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0