Skriva på väggen. Vad är det för ufo?

Första dagen i skolan gick jätte bra. Min klass känns helt okej hittills. Har inte hunnit lära känna dem ännu. Men det kommer nog ordna sig de närmaste dagarna.
Lärarna är snälla och unga, vilket jag tycker är ett plus! Mitt hemklassrum är perfekt  (förutom att det inte finns någon whiteboard ännu, så läraren nästan skrev på väggen). Fick precis det klassrummet jag ville ha när jag kollade runt i byggnaden, skönaste stolarna...
Mitt schema är helt okej, inte så tidiga dagar. Men tyvärr så kommer jag inte kunna åka med Belinda alla dagar eftersom att vi inte går i samma klass. Inte så kul, men jag dör ju inte för det.

Datorerna får vi inte förens om 2 veckor. Jag som vill använda min nya datorväska nu!

//Malin

Kommentarer
Postat av: fröken eriksson

sv: aaa det hade passat mig perfekt. Men vi har bara idrott 1 gång i veckan så det går nog bra och dessutom har vi ett skiiiit bra gym.

2008-08-21 @ 19:39:11
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0