Pull you forward


Puzzel var helt slut och däckade i min säng. As usual.

Joggingrundan blev till 5 minuters jogging och 55 minuter powerwalk. Antingen är hunden lat eller så vill han inte springa, för jag behöver verkligen dra honom framåt. Men sen när vi började gå så gick det mycket bättre som tur var.
Träffade en kompis och hennes mamma. Fick då kommentaren "hurtbulle". Haha känns som något jag skulle kalla min pappa när han tränar.
Nu har jag iallafall tagit ett bad med barnolja i. Så jag är jätte len nu. Det är ett bra tips, och skönt.

//Malin

Kommentarer
Postat av: Fröken Eriksson

Vet du hur jävla chockad jag blev när du kommer och smäller mig på arslet? Jag blev först arg, sen förvånad och sen lite mer chockad. Tänk om det varit mörkt ute, jag hade skrikit som en jävla dåre!

2008-08-08 @ 21:47:42
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0