Fysisk fakta

Tillbaka vändningen av dygnet inför skolstarten går riktigt bra för mig. Ska se till att gå upp i hyffsat bra tid varje dag nu så att jag inte chockar kroppen när jag måste gå upp halv 7 helt plötsligt.

Idag ska jag och Jocke vara kulturella och besöka Armé museumet. Ett av Jockes stora intressen och något jag tycker är helt okej att läsa om också. Alla har vi ju våra favorit ämnen. Jag är uppvuxen med konst så jag tycker det är ganska intressant att gå på sådana museum, men Jocke är mer för fysisk fakta. Sådant som har hänt i verkligeheten. Så det gäller att anpassa sig efter varandra i ett förhållande, annars funkar det inte.
Självklart blir det lite shopping också!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0