Hemma igen från Barcelona

Ja nu är jag hemma igen.
Har vart i Barcelona hela helgen, jätte kul var de!
image49
Det här var utsikten från våran veranda/balkong.
De var ett jätte fint hus. Där kunda man nästan själv bo om det hade varit i Stockholm.
image50
De var en markand precis utanför våran dörr 86 trappor ner. (Bild på roliga tomater som kostade typ 50 kr/st ),

På den här marknaden blev vi lurade, jag vart de inte men jag betala inte nått så... Vi åkte med mammas kompis och hennes barn som är min kompis, men i alla fall så skulle vi köpa lite frukt till rummet så vi köpte 4 persikor en vindruvsklase, vi betalade och sen gick vi.
När vi kom ut till huset fattade vi, vi hade betalat 200 spänn för 4 persikor och en vindruvsklase!?


Aja skit samma.
sista dagen så såg vi en match på Camp Nou, Europas största arena (det får plats 100 tusen pers där men de var bara 60 tusen på matchen).
Det var verkligen grymt!
Matchen var för övrigt väldigt tråkig eftersom det inte vart mål, men de vara bara häftigt att vara där.
image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0