Hemma från Tallin (Estland)

Första kvällen hände det inte så mycket (Torsdag).
Jag träffade mina kusiner! De va skitkul att träffa dem, de va jätte snälla.
Andreas 18 år, Robin 16/17 och Therese 21 tror jag.

Jag var mest med Andreas.

Jag mådde inte så bra den kvällen. Vi åt god mat från buffén på båten sen gick jag å la mig vid elva i feber...
Näste dag hade jag ont i halsen och var förkyld. Men jag var ändå pigg, så vi gick i land och gick runt i tallin, de var inte så himla spännande om jag ska vara ärlig, de var som nästan alla städer man kommer till.
Stadsmur, fula mössor och en massa kyrkor!
Aja men vi fick oss en promenad på 9 km, vi åt också lunch i staden.

När vi kom på båten igen så var det middag direkt, jag var piggare den här kvällen.
Vi sjöng kareoke och spelade bort en massa pengar, inte jag visserligen för min hals var för dålig och jag hade inga pengar heller^^
 Vid 12 så var det disco, så jag gick dit med Andreas och Jesper min mosters mans son som var 22.
Hände inte så mycket där, dansade lite och dissade tjejer ( okej ingen försökte dansa med mig men om någon hade försökt så skulle jag dissat). xD

//Jocke

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jo :) Skulle kunna baka en ny redan dagen efter. HahahA! ^^

2008-04-20 @ 12:59:16
URL: http://rebeccaasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0