Dagen

Mådde ganska bra imorse, så till skolan bar det av. Proven gick verkligen bra, även fast jag började må lite dåligt igen.

Nu är det äntligen helg. Jocke är ju i Barcelona så honom kan jag ju inte umgås med. Imorgon ska jag iallafall vara med och passa Kotten, ska bli så kul. Världens gulligaste unge.
Balklänningen ska köpas nu i helgen, tillsammans med matchande skor och vår skor. Kanske hittar något annat snyggt att köpa också. Kanske till och med så att mamma köper det åt mig?


HM - 249 kr
Den här kanske, älskar den!

Kommentarer
Postat av: MILLAN

hoppas du köper den för den va snygg ;) försöker med nya tag. igen xD

2008-04-04 @ 20:29:07
URL: http://MILLANSMEDY.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0