Bloggen

Bloggen har krånglat igen. Blogg.se känns inte så kul just nu. Man blev lovad en massa nya funktioner men så sitter man och väntar i 2 (?) dagar utan att kunna blogga och så kommer det fram att absolut ingenting har förändrats. Suck! Men det måste ha varit ett stort problem om de inte lyckades, bättre lycka nästa gång.

Är hemma från skolan idag. Ont i magen och mår illa. Ursch... Imorgon måste jag vara på topp för då är det nationella engelska del B som ska göras. Uppsatts på engelska, inte kul! Men det löser väl sig, som vanligt.

Hoppas att ni får en trevlig dag, snart är det helg! Själv så ska jag ligga i sängen och läsa ut min bok, kanske kolla lite på tv.


Marley och jag
Jenny och John skulle just börja sin gemensamma tillvaro. De var unga och kära, De hade ett litet hus och inte ett bekymmer i världen. Så bestämde de sig för att öva sina föräldratalanger på en hund. In i deras hem kom Marley, en gyllengul labradorvalp som snabbt växte till en bredbröstad fyrtiofemkilos ångvält. I dundrande fart tog han sig fram genom livet, han sprang genom dörrar, hälsade alla gäster med en dreglig puss och tuggade i sig allt ifrån pennor till ett använt graviditetstest. Men lika vilt som han betedde sig, lika obegränsad var hans tillgivenhet. Och för familjen Grogan blev han en ovärderlig gåva.

//Malin


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar den boken

2008-04-04 @ 14:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0